Jako Centrum Zarządzania Wdrożeniami świadczymy usługi na rzecz transformacji cyfrowej Uczelni. Wspieramy procesy zarządcze, w szczególności poprzez zarządzanie projektami informatyzacji.
Rozpowszechniamy wiedzę i kompetencje związane z zarządzaniem projektami, a także nawiązujemy i modelujemy współpracę z interesariuszami zewnętrznymi AGH. Gromadzimy menedżerów projektów oraz specjalistów w obszarze transformacji cyfrowej.
Realizujemy program strategiczny Transformacja Cyfrowa AGH (DX.AGH), a w jego ramach program operacyjny Data-centryczna Struktura Informatyczna (DSI@AGH).
Uwzględnia on m.in. optymalizację zarządzania zasobami organizacji oraz elektroniczny obieg dokumentów. Program DSI zmierza do wprowadzenia architektury korporacyjnej wraz z narzędziami IT ją obsługującymi.
Projekty produktowe - celem jest powstanie i wdrożenie nowego produktu i /lub przeprowadzenie wszelkich niezbędnych analiz prowadzących do podjęcia decyzji o tym, czy warto dany produkt wytwarzać i w jaki sposób
Projekty wdrożeniowe - celem jest wdrożenie i/lub dostosowanie istniejącego produktu
Projekty optymalizacyjne - celem jest usprawnienie/zmiana istniejących rozwiązań prowadząca do optymalizacji zasobów wykorzystywanych przez to rozwiązanie
Projekty organizacyjne - celem jest wprowadzenie zmian do struktury organizacyjnej i regulaminowej Uczelni jako całej organizacji lub (do) poszczególnych jej podjednostek
Projekty badawczo - rozwojowe - celem jest działalność twórcza, która obejmuje badania naukowe lub prace rozwojowe i jest podejmowana w sposób systematyczny w celu zwiększenia zasobów wiedzy oraz ich wykorzystania do tworzenia nowych zastosowań
Projekty kompetencyjne - celem jest upowszechnianie i rozwój kompetencji w organizacji
Projekty komercjalizacyjne - celem jest wprowadzenie gotowych rozwiązań na rynek i przekazanie ich do utrzymania m.in. poprzez działania marketingowo-sprzedażowe
Wsparcie w realizacji projektów
Definiowanie produktów
Rozwój i wdrożenia produktów
Komercjalizacja produktów
Standaryzacja
Doradztwo
Analizy
Planowanie i monitorowanie
Zapewnienie kompetencji
Szkolenia
Zarządzanie wiedzą
Organizacja wydarzeń
Programy talentów
Programy mentorskie
Nawiązywanie i modelowanie relacji
Transfer wiedzy i umiejętności związanych z misją
Realizacja wspólnych przedsięwzięć związanych z misją
CZW korzysta w codziennej pracy z narzędzi wspierających pracę zespołu w zakresie:
Korzystamy z pełnego pakietu Microsoft Office 365, produktów firmy Atlassian (Jira, Bitbucket) oraz narzędzia Trello.
Metodyki ramowe porządkują zakres, zasoby i cykl życia projektu. Metodyki operacyjne porządkują przepływ pracy w zespole projektowym, maksymalizując efekty tej pracy.
Nasze projekty realizujemy zarówno kaskadowo (waterfall model), jak i zwinnie (Scrum), a w pracy działamy w duchu Manifestu Agile.